wtorek, 21 października 2014

Do zobaczenia w Barcelonie.



Hiszpania od dawna mnie fascynowała. Miałam ochotę pojechać tam na wakacje, ale zawsze ostatecznie decydowałam się na inny kraj. Od niedawna ogromnie kusi mnie wyjazd do Barcelony.Czytam książki, przewodniki na temat tego miasta. Kiedy zobaczyłam książkę Do zobaczenia w Barcelonie, wrzuciłam ją do koszyka i od razu zabrałam się za czytanie.
Książka  opowiada o trzech kobietach i tancerzu flamenco, który rozgrzewa damskie serca. Ewa właśnie przeżywa kryzys w małżeństwie. Ból po zdradzie leczy na sali treningowej, gdzie pod okiem tancerza hiszpańskiego trenuje flamenco. Z czasem rodzi się pomiędzy nimi uczucie. Ewa staje przed dylematem, czy czekać aż w końcu mąż zacznie ją zauważać, czy wyjechać z Paco do Barcelony. Postanawia zorganizować warsztaty taneczne w Hiszpanii i namawia na wyjazd kilka dziewczyn, tam zamierza sprawdzić, czy miłość do Hiszpana ma szansę przetrwać.

Marta próbuje w tej miłości namieszać. Jej marzeniem jest poderwanie seksownego trenera. Nie zauważa, że rani wszystkich dookoła. 
Gośka to najlepsza przyjaciółka Ewy. Kibicuje ogromnie jej miłości z Paco, choć sama nie ma szczęścia do mężczyzn. W samolocie w podróży do Barcelony poznaje przystojnego Artura, któremu wylewa kawę na spodnie. Czy w końcu pozna miłość swojego życia ?
Paco jest przystojnym  Hiszpanem. Miał żonę Polkę, która zginęła w wypadku samochodowym. Jest wybitnym tancerzem flamenco. Kocha Ewę, choć jego dusza artysty nie pozwala mu ustrzec się przed wdziękami innych kobiet.

W książce znajdują się piękne opisy Barcelony, w świetny sposób opisane są zabytki i miejsca godne uwagi. W prosty i łatwy do zrozumienia opisane są techniki tańca. 
Cena katalogowa : 34,90 zł

5 komentarzy:

  1. wydaje sie być bardzo fajną książką ;)
    wyjazd do Barcelony też mi się marzy :) może kiedyś....

    OdpowiedzUsuń
  2. Już słyszałam o tej książce kilka pozytywnych opinii i mam ją w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez chce do Barcelony, a byłam na kanarach, ale taniec flamenco widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie bym przeczytała tą książkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham Hiszpanie i tylko tam ostatnio chcę podróżować :)
    Książki oczywiście nie znam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.