wtorek, 8 lipca 2014

J.K.Rowling, Trafny wybór

Idąc na plażę zabieram ze sobą książkę . Właśnie skończyłam czytać Trafny wybór J.K Rowling, więc chętnie opowiem Wam o niej kilka słów.
Jestem wielką fanką Harrego Pottera, więc kiedy zobaczyłam promocję na stronie wydawnictwa Znak i udało mi się dorwać tą książkę za 1 zł ogromnie się ucieszyłam.
Powieść opowiada o losach mieszkańców miasteczka Pagford. Na początku jeden z głównych bohaterów nagle umiera. Mieszkańcy są pogrążeni w żałobie, jednakże szybko zaczynają rywalizować o wolne miejsce w radzie. Na jaw wychodzą skrywane przez mieszkańców tajemnice. Rozpoczyna się wojna biednych z bogatymi, mężów z żonami i dzieci z rodzicami. Dodatkowo na stronie internetowej rady pojawiają się wpisy obrażające kandydatów na radnych. Kto jest autorem wpisów?  Kto zajmie miejsce po zmarłym radnym?  Jak zakończy się historia mieszkańców, czy w końcu miasteczko ogarnie spokój? O tym dowiecie się czytając książkę.
Ja gorąco ją polecam. Trzyma w napięciu do ostatniej strony, nie mogłam się od niej oderwać.
Wydawnictwo : Znak
Data premiery : 2012
Cena regularna 39,90 zł



4 komentarze:

  1. Czytałam tą książkę, podobała mi się, choć mega szału nie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od momentu zapowiedzi miałam na nią chęć, także jak będę mieć okazję, to na pewno przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością, muszę ją mieć! haha :) Jak tylko ją kupię, to z pewnością przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic nie czytałam tej autorki, ta książka może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.