wtorek, 18 lutego 2014

Chanel, życie intymne.

Wczoraj skończyłam czytać książkę Lisy Chaney ,, Chanel życie intymne " i postanowiłam podzielić się moimi wrażeniami na świeżo.

On był szarmancki i uwodzicielski. Ona, choć miała wątpliwości, czy powinna zadawać się z Niemcem, nie mogła się mu oprzeć. Trwałą wojna. Coco Chanel i baron von Dincklage zostali kochankami. Ich romans był na językach całego Paryża.
Czy słusznie oskarżano ją o kolaborację? Czy świadomie związała się z niemieckim szpiegiem ? To tylko przedsmak tajemnic projektantki.

CHANEL ŻYCIE INTYMNE, LISA CHANEY, liczba stron : 619
Jestem ogromną wielbicielką talentu Coco Chanel, jej perfum Coco mademoiselle, ubrań, torebek, stylu. Czytając już kiedyś jej biografię myślałam, że wiem już o niej wszystko. Wstęp jaki przeczytałam z tyłu książki i jaki możecie przeczytać powyżej zachęcił mnie do kupna tej książki. Początkowo obszerne opisy historyczne dotyczące Paryża i Francji trochę mnie zniechęcały. Jednak z każdą następną stroną książka zaczynała się rozkręcać i odkrywałam coraz to nowe fakty z życia Coco, o których wcześniej nie miałam pojęcia. Jej liczne romanse, przyjaźnie. Z książki możemy się również dowiedzieć jak powstały słynne Chanel No.5.
Z tej biografii dowiedziałam się również, że Chanel odwiedziła Hollywood i projektowała sukienki dla gwiazd filmu. 
Jako wielkiej fance talentu Coco brakowało mi w tej książce opisów mody, kreowania stylu, talentu samej Coco, bo większą część książki autorka poświęca jej romansom.


4 komentarze:

  1. Poluję na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę Ci, że masz czas na czytanie książek.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też muszę ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Coco oglądałam film, niezwykła kobieta, która wiodła niesamowicie bujne życie. Z chęcią sięgnę po książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.