środa, 12 lutego 2014

Gdzie warto kupować książki ?

W komentarzach często pytaliście mnie skąd mam tak tanie książki. Dzisiaj zdradzę wam moją tajemnicę,
Książki zamawiam na stronie www.znak.com
Na stronie wydawnictwa każdy może znaleźć coś dla siebie.

Księgarnia internetowa przygotowuje dla swoich czytelników wiele interesujących promocji. Obecnie można skorzystać z rabatu 40 zł przy zakupie za minimum 100 zł.

kod rabatowy : rabat40
Kod należy wpisać w pole rabatowe,a od wartości zamówienie zostanie odjęte 40 zł.

Przykładowe zamówienie :
,, Jestem bardzo w rękach Bożych " Jan Paweł II, Karol Wojtyła
,, Upadłe damy II Rzeczpospolitej"
,, Piąta fala "
,,Klub kąpielowy angielskich dam "
Za całość zapłaciłam jedynie 72,30 zł !
Przesyłka gratis.




9 komentarzy:

  1. ja dostaje książki w prezencie często :D więc nie kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za komentarz, ja rowniez obserwuje ;)
    pozdrawiam i zapraszam dp mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna promocja na pewno skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja głównie wypożyczam książki z biblioteki. Sama bardzo rzadko kupuję. Czasami dostanę na jakąś okazję, ale to też rzadko się zdarza.

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli kupuję, to właśnie korzystam z tego typu promocji

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraz zobaczę ich ofertę, mam nadzieję, że też znajdę coś dla siebie. Kusi mnie ta biografia Max Factora :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem staroświecka i wypożyczam, jednak mam w swojej mini biblioteczce pozycje, po które lubię sięgać kilkakrotnie i były warte zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno skorzystam w przyszłości, póki co nakupiłam tyle książek, że jestem spłukana. Ale jak tylko przeczytam moje nowości, to oczywiście zrobię następne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni głownie na znaku zaopatruję się w książki, fajne książki i super promocje mają :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.