czwartek, 6 lutego 2014

Liebster Award po raz drugi.

Zostałam po raz drugi nominowana do Liebster Award. Jest mi niezmiernie miło, że ktoś mnie docenił. Ogromnie dziękuję za nominację i gorąco zapraszam na jej blog.Klik

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował".

Odpowiedzi :
1. Jakie cechy charakteru cenisz u ludzi najbardziej?
Szczerość i uczciwość
2. Jakie jest Twoje hobby?
trudno to nazwać hobby, ale lubię czytać książki
3. Czy uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak, to jaki?
Nie uprawiam
4. Na blogi o jakiej tematyce zaglądasz najczęściej?
modowe
5. Czy masz jakieś zwierzę? Jeśli tak, to jakie?
pies i papuga
6. Twoje najmilsze wspomnienie z dzieciństwa to...
wakacje na wsi
7. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
tak
8. Jakiego rodzaju książki lubisz czytać najbardziej?
autobiograficzne
9. Jaki jest Twój ulubiony wykonawca / zespół muzyczny?
nie mam ulubionego
10. Jaką cechę chciałabyś w sobie zmienić i dlaczego?
nieśmiałość, przeszkadza mi w kontaktach międzyludzkich 
11. Twój ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny to...
Balsam pod prysznic z Nivei

Pytania te co poprzednio
Moje pytania :
1. Wymarzone miejsce na wakacje ?
2. Ulubiony film ?
3. Morze czy góry ?
4.  Jakiej cechy charakteru nie lubisz w ludziach najbardziej ?
5. Twoja największa wada ?
6.Ulubiona potrawa ?
7. Czy masz jakieś kompleksy ?
8. Ulubione perfumy to ?
9. Największe marzenie ?
10. Najlepszy prezent jaki dostałaś w życiu?
11.Ulubiony serial?

A tym razem nominuję :


5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.