niedziela, 23 marca 2014

Nivea Aqua Effect, żel - krem do twarzy.


Mój żel do mycia twarzy się skończył, więc podczas zakupów w supermarkecie odruchowo wrzuciłam pierwszy lepszy żel do koszyka. Wybór padł na żel - krem do mycia twarzy Nivea. A gapa ze mnie wielka, więc nie zauważyłam, że jest przeznaczony do cery suchej i wrażliwej. Moja jest tłusta.
Nasze początkowe spotkanie nie należy do udanych. Zapychał mnie bardzo. Choć obecnie pryszcze na mojej twarzy pojawiają się bardzo rzadko i to w ilości bardzo niewielkiej, to po użyciu tego żelu moje całe czoło było pokryte małymi krostkami. na szczęście jak szybko się pojawiły tak szybko zniknęły. Żel miał już wylądować w koszu, ale zrobiło mi się go żal i dałam mu ostatnią szansę. Ku mojemu zaskoczeniu efekt był bardzo dobry.
Zero nowych niespodzianek, skóra nawilżona. Makijaż dokładnie zmyty, skóra oczyszczona.
Żel ma konsystencję kremu, zawiera drobinki. Po zmyciu pozostawia tłusty film, który szybko się wchłania i pozostawia uczucie nawilżenia.
Jest bardzo wydajny.
Cena : ok 13 zł
Pojemność : 150 ml.


9 komentarzy:

  1. Tego jeszcze nie miałam, obecnie używam z Kolastyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam żelu Nivea Wasz off, jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam z tej serii tonik do twarzy. byłam z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wszystkie kosmetyki z Nivea- to klasyka od wielu lat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam ;) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentuje się bardzo przyzwoicie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.