środa, 26 marca 2014

Satynowa baza pod makijaż


Tym razem kilka słów o bazie pod makijaż Mariza.
osobiście używam bazy tylko od czasu do czasu. Głównie na wielkie wyjścia typu wesele, komunia i inne imprezy. Ewentualnie kiedy mam zajęcia przez cały dzień i wiem, że nie będzie zbyt wiele czasu na poprawki makijażu.
Baza matująca z Marizy jest moim pierwszym w życiu produktem tego typu. Trudno mi powiedzieć, czy faktycznie jest to produkt najlepszy, bo nie mam porównania z innymi, ale dla mnie sprawdza się idealnie. Robi to czego oczekuję od bazy pod makijaż.

Kilka słów od producenta :
Satynowa baza pod makijaż zapewnia matową i nieskazitelnie wyglądającą skórę przez wiele godzin. Ułatwia rozprowadzanie podkładu i przedłuża jego trwałość.

Moja opinia :
Bardzo polubiłam się z tą bazą. Jeżeli ją nałożę dużo łatwiej rozprowadza się na mojej twarzy podkład. ma wygodny aplikator - pompkę, która się nie zacina i dozuje odpowiednią ilość kosmetyku.
Bardzo dobrze wygładza skórę i matuje. Makijaż utrzymuje się na twarzy przez cały dzień i moja tłusta cera nie świeci się. Skóra długo pozostaje świeża i promienna.
Jest bardzo wydajna - niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej twarzy.
Czytałam opinie, że zapycha przy codziennym stosowaniu. Ja jej używam od czasu do czasu, więc nie zauważyłam u siebie tego typu problemów.
Cena 28,80 zł
Pojemność 15 ml.


7 komentarzy:

  1. Ciekawa baza, nie miałam z nią jeszcze nigdy do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie miałam :) Obecnie używam z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uzywam bazy pod makijaz ale tej nigdy nie mialam ,kiedys napewno wyprobuje :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow pierwszy raz widzę satynową bazę-jestem bardzo jej ciekawa na mojej twarzy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używałam nigdy żadnej bazy pod podkład...

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy produkt,aczkolwiek janie uzywam bazy pod makijaż.na wieksze wyjscia w porzadku

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka baz i nie wiem kiedy uda mi się je zużyć :/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.