środa, 21 maja 2014

Ile jesteśmy w stanie zrobić dla szczupłej figury?

Przeglądając blogi natknęłam się na jeden, który bardzo mnie zaciekawił. Dodałam go do obserwowanych i czytam go regularnie. Co mnie w nim zaciekawiło ? Dziewczyna za wszelką cenę chce schudnąć. Jej dieta wygląda tak : 300 kcal dziennie może zjeść i musi spalić na ćwiczeniach dużo więcej. Ostatnio załamała się, bo waga nagle przestałą spadać, więc ostatnio przyznała się, że chyba cierpi na bulimię. Najpierw je dużo, a potem wymiotuje. Zastanawiam się co nas prowadzi to aż takiej bezmyślności. Próbowanie coraz to nowych diet niskokalorycznych, katorżnicze ćwiczenia. Przy diecie 300 kcal można nabawić się wielu chorób i kończyć w szpitalu z powodu wyczerpania organizmu, jak długo nasz organizm pociągnie na takiej diecie.
Ja nigdy nie byłam bardzo chuda. Zawsze miałam większe piersi niż moje koleżanki i masywne uda, ale byłam szczupła. Kiedy zaczęłam chodzić na studia moja waga rosła, rosła i rosła. Obecnie mam 10 kg do zrzucenia, ale robię to w sposób racjonalny. Nie robię tego, żeby wyglądać szczupło, tylko żeby dobrze się czuć, bo moja waga mi przeszkadza. Czuję się ociężała itp. Czy nie lepiej wybrać się do dietetyka, który ustali nam indywidualna dietę, niż szukać porad w internecie i doprowadzać swój organizm do katastrofy. Uważam, że obecny świat nas dobija, wszędzie wyskakują zgrabne dziewczyny - z gazet, z telewizji, bilbordów.
Ostatnio dowiedziałam się od pewnej pani, że jestem pulchna. Zabolało mnie to i wielu dziewczynom to wystarczy, żeby doprowadzić się do ruiny.

Jakie jest Wasze zdanie ?
Przepraszam za nie składny tekst, ale pisałam go pod wpływem chwili.Musiałam to wreszcie z siebie wyrzucić.

3 komentarze:

  1. Też sporo przytyłam na studiach, ciężko to zrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przytyłam 5 kilo przez rok i teraz właśnie chcę zrzucić te zbędne kilogramy. Pisałam o tym niedawno na swoim blogu. Nie chcę jednak chudnąć za wszelką cenę. Stawiam sobie realne cele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś schudłam 12 kilo, bo na studiach sporo przytyłam.. Potem mi wróciło 6 i tak zostało... Chciałabym schudnąć jeszcze ze 3 ale nic na siłę...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.