wtorek, 17 czerwca 2014

DIY - BB Cream

Ostatnio oglądałam filmiki jak zrobić w domu kosmetyki. Dzisiaj miałam wolny dzień, więc postanowiłam się pobawić. Zrobiłam bronzer i BB krem, w planach mam jeszcze chęć na zrobienie różu.
Dzisiaj Wam pokaże jak zrobić BB.

Potrzebujemy :
Fuid
Krem do twarzy
Krem do opalania
Ja wybrałam podkład, który leży i się marnuje, bo jest dla mnie zbyt ciemny. Krem matujacy z Marizy i krem do opalania kupiony w Lidlu.
Dodajemy wszystkiego według uznania. Mieszamy i nasz GG krem jest gotowy.
Idealny sposób żeby pozbyć się zbyt ciemnego podkładu.



3 komentarze:

  1. o ciekawe :) szkoda, że nie pokazałaś jak prezentuje się taki domowy krem BB na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa propozycja :) Chociaż zastanawia mnie jaką żywotność ma taki domowy krem ?
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com zapraszam do odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy BB DIY o którym mam okazję czytać:) bardzo fajny przepis, świetnie, że z filtrem:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.