niedziela, 15 czerwca 2014

Skin Beautifier beblesh balm, Lovely

Lato to czas kiedy nie lubię nakładać na twarz tony kosmetyków. Podkład zamieniam na BB krem, nakładam tusz do rzęs i delikatnieopruszam twarz pudrem. Nie używam cieni i pomadek.
Podczas zakupów w Rossmannie miałam wcześniej opracowany plan jaki kosmetyk kupię do letniego makijażu. Ku mojej rozpaczy upragnionego kosmetyku nie było. Zobaczyłam za to BB krem od Lovely za 9,25 zł i stwierdziłam, że jak za taką cenę wypróbuję.
Na szczęście nie rozczarował mnie.

Zdaniem producenta:
Nowoczesny produkt łączący działanie kremu i fluidu. Maskuje niedoskonałości, wyrównuje koloryt oraz odżywia skórę dzięki składnikom pielęgnacyjnym.

Choć słabo kryje to i tak ma same zalety. Idealnie pasuje do mojej cery. Dobrze się rozprowadza,nie pozostawia smug, nie tworzy efektu maski. Twarz wygląda na naturalną i promienną. Nie zapycha, nie podrażnia i nie wysusza. Jednym słowem ideał.

2 komentarze:

  1. Fajny, wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie miałam i jakoś mnie nie kusi.. nie mam pozytywnych doświadczeń z podkładami itp. produktami z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.