sobota, 21 czerwca 2014

Jak spędzić weekend kiedy pogoda nie dopisuje?

Pogoda jest fatalna. Jest zimno, pada deszcz. Mam wrażenie, że w kwietniu było cieplej. Co zrobic kiedy mamy kilka dni wolnego, a pogoda nas nie rozpieszcza i nie mamy ochoty wychodzić z domu? Mam kilka propozycji?

Książki
Spędzacie weekend samotnie? Dobrą opcją jest przeczytanie książki, której nie mieliście czasu czytać. Moje propozycje dla niezdecydowanych na żadną pozycję.

Gry
Świetnym sposobem na zabicie nudy, są gry planszowe. Zabawa gwarantowana na kilka godzin.Ja najbardziej lubię grać w Biznes po polsku, czyli polska wersja Eurobiznesu. W Chińczyka i w Postaw na milion. Jeżeli nie mamy gier planszowych możemy pograć w państwa miasta albo statki.

Seans filmowy
Warto wolny czas poświęcić na oglądanie ciekawych filmów. Możemy obejrzeć filmy na DVD, w telewizji albo na platformie IPLEX. Konieczny jest jednak dostęp do internetu. Jeżeli nie macie telewizora z internetem, filmy można zobaczyć na komputerze. Ja często oglądam filmy na IPLEXIE, są tam zarówno polskie, jak i zagraniczne filmy. Bardzo dobrze znane, jak i takie, o których nigdy nie słyszeliście. Filmy możemy zobaczyć zupełnie za darmo, jedynie co jakiś czas musimy pooglądać trochę reklam.

Gotowanie
Dobrym sposobem jest wspólne gotowanie. Możemy przyrządzić razem jakąś trudną potrawę, którą później razem zjemy, np oglądając film.

Gimnastyka
Wiele z nas w ciągu tygodnia nie ma czasu albo ochoty na ćwiczenia. Warto w czasie weekendu poświęcić chociaż pół godziny na ćwiczenia, zamiast siedzieć cały dzień na kanapie oglądając telewizję i jedząc niezdrowe przekąski. Polecam programy Ewy Chodakowskiej i Mel B, efekt gwarantowany.


Domowe Spa
Poświęć wolny czas na zabiegi kosmetyczne. Jeżeli masz wannę zrób sobie długą kąpiel. Nałóż na twarz maseczkę. Zadbaj o siebie.
A jakie są Wasze sposoby na spędzanie wolnego czasu w domu ?

12 komentarzy:

  1. Ja właśnie jestem po długaśnym spacerku z mym lubym, bo dziś Noc Kupały :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się włączyć wszystkie Twoje opcje w taki weekend :) Cobena uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki ... długo , długo nic i domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. domowe spa! <3 gry planszowe też fajnie, jeśli ma się z kim zagrać, fajna sprawa. zagrałabym w monopol! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja oglądam seriale :) najlepiej pod kocem i z jakimś dobrym żarełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne książki :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak książki gdy nie ma pogody to świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opisałaś moje ulubione formy spędzania wolnego czasu, gdy pogoda nie dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja często oglądam jakieś ciekawe programy w tv, seriale lub jakieś filmy :) albo gram w jakieś gry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dużo pracuję, w niedziele i święta też więc organizację czasu mam z głowy, ale uwielbiam relaksujące, długie kąpiele :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam książki i filmy szczególnie :) czasem też koncerty w klubach :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.