wtorek, 9 września 2014

Rewitalizujący tonik do twarzy Skinétic

Tydzień temu pisałam o kremie do twarzy na noc, który otrzymałam w ramach akcji ambasadorki marki Oillan, recenzję możecie przeczytać Tutaj
Dzisiaj pokażę drugi produkt jaki otrzymałam do testów.

Od producenta:
Dzięki unikalnemu połączeniu składników aktywnych Rewitalizujący tonik przywróci Twojej skórze uczucie nieskazitelnej świeżości i gładkości i przygotuje ją do aplikacji preparatów pielęgnacyjnych skinetic.
Składniki aktywne: kwas, migdałowy, kwas hialuronowy, komórki macierzyste z ryżu himalajskiego, betaina, D-pantenol, allantoina.
 Stosowanie: 2-3 razy w tygodniu wieczorem po oczyszczeniu skóry, nanieść na twarz (omijając okolice oczu), szyję i dekolt. Pozostawić do wchłonięcia. Może wystąpić delikatne mrowienie naskórka, będące efektem działania preparatu. Następnie nałożyć odpowiedni krem na noc z serii SKINéTIC.


Moja opinia :
Tonik zamknięty jest w wygodnej plastikowej butelce. Kosmetyk bez najmniejszych problemów wylewa się na wacik i dozuje odpowiednią ilość produktu. Posiada konsystencję płynną, jest bezbarwny.
Pierwszą rzeczą jaką wyczułam po wylaniu toniku był zapach intensywnego spirytusu. Innych zapachów nie wyczułam. Po zaaplikowaniu toniku czułam jak moja skóra jest ściągnięta i potrzebuje natychmiastowego nawilżenia, nałożenie kremu z tej samej serii rozwiązywało problem. Tonik jest bardzo wydajny, używam go już ponad miesiąc co 3 dni i zużyłam połowę opakowania. Doskonale usuwa resztki makijażu z twarzy. Oczyszcza skórę, moje rozszerzone pory są mniej widoczne. Początkowo odczuwałam delikatnie mrowienie twarzy, ale po 2-3 stosowaniach minęło.
Stosowanie : na noc
Pojemność : 200 ml
Cena : ok 20 zł
Przeznaczony dla osób w wieku 30-50 lat
Jeżeli macie ochotę bliżej poznać serię Skinetic zapraszam na stronę Klik

1 komentarz:

  1. Widzę, że wydajny i to bardzo :) Na razie mam zapas płynów do twarzy, ale pewnie kiedyś i ten tonik wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.