środa, 3 września 2014

Nowa granatowa torebka

Miałam już nie kupować torebek, mam ich tyle, że już się nie mieszczą w szafie, ale kiedy ją ujrzałam zakochałam się i wiedziałam, że musi być mowa.
Jest trochę w babcinym stylu. Pamiętam moją babcię na zdjęciu z podobną torebką. Moda z dawnych lat do nas wraca i przykładem jest właśnie moja nowa torebka.
Jej jedyną wadą jest mała pakowność. Uwielbiam duże torebki, do których zmieszczę wszystko, tutaj niestety za wiele nie mogę włożyć.
W środku znajduje się jedna kieszeń zamykana na zamek, jedna na komórkę i jedna większa bez zamku.

Z tyłu torebka też ma kieszeń zamykaną na zamek.
Bardzo podoba mi się zamknięcie w postaci kryształu, małe dzieci muszą trochę pokombinować zanim  ją otworzą:)

Torebkę możemy nosić na ramieniu ( jest dołączony pasek), bądź w ręce jako kuferek.

Podobają Wam się takie torebki?

8 komentarzy:

  1. Jak dla mnie całkiem fajna :) chyba jeszcze nie miałam torebki w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O MAJ GOT!!! :D PIĘKNA!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest. Przydałaby mi się jakaś taka kolorowa, bo mam same czarne, beżowe i szare:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też pamiętam taką torebkę u Babci tylko w kolorze miodowym, lubiłam się nią bawić jako mała dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No całkiem ładna ta Twoja torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna torba i w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna - uwielbiam granat jest taki uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeżeli będziesz mieć ochotę mnie poobserwować na pewno się odwdzięczę.